Thursday 13 April 2023

Satu Bisnes Untuk Kita Semua

 Pejam celik alhamdulillah dah lebih lima tahun dah husna berada dalam dunia business shaklee ni :)

Cantik sangat aturan Allah.. Who would have thought kan. Tak pernah sekali pun terlintas dalam hati ni yang husna akan menjadi seorang entrepreneur. 

Niat asal hanya nak cuba cuba buat business ni, tak sangka sekarang dah jadi career yang insyaAllah niatnya akan menjadi my lifetime career insyaAllah. 

Sebenarnya husna dah kenal Shaklee ni lama dah. Memang kami sekeluarga consume bertahun lama dah. Cumanya dulu husna tak pernah tahu shaklee punya business plan sangat lumayan.

Sampailah one time husna nak search pasal Set Kulit Shaklee, husna stumble upon ada satu penulisan ni yang kongsi tentang peluang yang Shaklee tawarkan.. Ha that was my aha moment! Heheh 

Siapa sangka kan.. Rupanya vitamins yang kita dok consume selama ni boleh memberikan kita masa depan yang baik insyaAllah :)



Paling penting business ni zero cost! Ya lah saya ni tak pernah2 berniaga, tak ada pengalaman, keluarga pun bukan dikalangan mereka yang berniaga jadi mestilah husna lebih berjaga2 dalam memilih apa yang husna nak cenderung. 


Alhamdulillah Shaklee merupakan satu pilihan yang sungguh tepat dan mantap! Bukan sahaja ianya business zero cost, tapi bisnes ini juga sangat flexible dan boleh dijalankan secara online dan dimana-mana. 

Husna ingat lagi ada one time husna tanya seorang otai yang dah berjaya dalam this path, apa yang buat beliau bertahan sehingga ke hari ni (hehe typical question kan). 

Jawapan yang diberikan sangat lah eye opener yang buatkan husna sendiri bersyukur kerana berada dalam jalan ini. Katanya beliau memilih business Shaklee sebab bisnes ini adalah wellness products.

Kalau dah nama pun wellness senang untuk kita cakap ianya bukanlah satu perniagaan yang bermusim. Ya lah siapa yang taknak sihat kan? Be it ekonomi jatuh, musim raya, musim haji, musim berpuasa, musim anak masuk sekolah apatah lagi musim covid ; orang tetap tak akan menduakan kesihatan. 

Jadi berbaloi lah masa yang di invest untuk membangunkan career ni :)

Good news to all! Sekarang husna ada bukak intake baru untuk newcomers :). Sesiapa yang interested nak make money come lah join our team. Husna tak menjanjikan bulan bintang tapi kalau insyaAllah kalau anda sedang mencari bisnes online yang doable, this is it. 

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


Regards,

Husna Bazlan 

(012-2707477)


No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...