Tuesday 6 June 2023

Multivitamin Shaklee

#Fun fact ; Tahukah anda, pada tahun 1915 Dr Forrest C Shaklee telah mencipta multivitamin yang pertama di Amerika Syarikat.



MasyaAllah bila husna dapat tahu ni pun rasa bangga sangat sebab im part of Shaklee family. Alhamdulillah our own multivitamin (vitalea) sudah pun berada dalam dunia ni more thn 100 years!

Kalau product tak bagus takkan lah bertahan lama kan? :)

Multivitamin ni bukan lah suatu vitamin yang jarang di dengar. Ada kenalan husna pernah quote ;

"Protein umpama ibu vitamin, multivitamin umpama bapa vitamin."

Kalau tak penting takkan lah digelar sebagai bapa vitamin betul tak? 

Dengan gaya hidup kita sekarang, kebanyakan rakyat Malaysia tidak mengambil makanan yang kaya vitamin dan mineral pun. Tak mampu kita nak cukupkan keperluan vitamin dan mineral dalam badan kita setiap hari. 



Either too much sugar, too much salt or carbs. Tu tak masuk not getting enough sunlight and all kan? Ha macam mana kita nak dapatkan the ideal life tu? :)

Sebab itu lah tak boleh tidak kita memang memerlukan extra "help" untuk dapatkan tubuh badan yang sihat. 

Dengan ini saya nak share great news! 



Our multivitamin bukan sahaja antara multivitamin tertua di dunia, tapi sekarang our vitalea telah ditambahbaikkan dipertingkatkan serta ada formula baru :). Even nama pun dah tukar, no more vitalea but Vita-Lize.



Siapa yang memerlukan multivitamin dalam kehidupan mereka? 



Kebaikan mengambil multivitamin setiap hari ;

  1. Mengisi jurang nutrisi
  2. Meningkatkan tahap tenaga
  3. Menambah baik mood
  4. Mengurangkan tenaga dan kebimbangan
 Berminat untuk mendapatkan Vita Lize boleh direct tekan link ni ya. InsyaAllah sekali dah include multivitamin dalam kehidupan seharian, kita akan rasa ketara bezanya! 

Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan lah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.

Anda dinasihatkan untuk berjumpa dengan pakar sekiranya anda menghidapi sebarang penyakit atau masalah kesihatan untuk tujuan diagnosis dan rawatan susulan sebelum mengambil sebarang supplement.

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#Blogmegashaklee

Pengedar Sah Shaklee,
Nurul Husna,

012-2707477


No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...