Tuesday 13 June 2023

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum!

Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni. 

Niat asal hanya mahukan satu career yang tidak terikat, kini menjadi career idaman yang insyaAllah akan dilaksanakan selagi hayat dikandung badan. Gituuu! Hehe

Satu business yang pada asalnya husna lakukan sebab taknak terikat waktu pekerjaan, kini bersyukur sebab dengan asbab jalan ni saya masih mampu bekerja dan mencari rezeki dalam masa yang sama membesarkan anak-anak depan mata. 

Bukan sahaja husna berjaya jumpa satu business yang ada compensation plan yang sangat padu and generous! Tapi syukur Allah pertemukan dengan company yang mencipta products yang terbaik :)

Dimana bukan sahaja saya menjual, tapi saya juga lah pengguna tegar. 

Sebab tu tak pernah jemu berkongsi pasal Shaklee ni. Basically bukan menjual sangat tapi berkongsi :)

Bila kita sukakan sesuatu tu, kita mesti takkan henti kongsi tentangnya betul tak :)

Alhamdulillah dalam masa bertahun ni rasanya dah lebih lima ratus orang husna sama-sama bantu hidup lebih sihat bersama Shaklee. 



Ada yang memang kenalan, ada juga yang baru kenal. 

Deep from my heart, terima kasih husna ucapkan kerana sudi berurusan dengan husna. 

Seronoknya buat business Shaklee ni, Allah izinkan untuk bertemu rakan-rakan baru :)

Seronoknya buat business Shaklee ni, ada dua cara untuk kita bermuamalah. Satu by postage dan satu by cod :)

Sesiapa yang tinggal berdekatan Kuala Lumpur yang ingin mencari pengedar Shaklee dan mendapatkan products Shaklee dengan cepat boleh directly contact husna ya :). InsyaAllah husna cuba berikan service yang terbaik. 

Buat gang yang jauh worry not, kita ada postage juga hehe pun sama fast service hehe today beli insyaAllah esok dapat dah :D




Bagi yang ingin mendaftar Shaklee boleh direct link ni ya. Lepastu terus msg husna tau husna nak share semua kebaikan yang boleh anda dapat :)

Regards,

Husna Bazlan

No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...