Wednesday 5 April 2023

Peluang Cantik dengan Harga Rahmah

Hello and Assalamualaikum semua :)

Alhamdulillah pejam celik tanpa kita sedar kita dah halfway Ramadhan. Rasa macam baru je niat puasa sebulan, tup tap dah nak bertemu 10 hari terakhir dah.

So far macam mana Ramadhan kita? Dah banyak dapat tick checklist Ramadhan? Im sure kita semua ada target yang kita nak capai untuk Ramadhan kali ni kan.

Either spiritually, physically mahupun mentally hehe husna doakan kita semua dapat sama2 memulun hari2 yang terakhir ni, jom jadikan the last 15 days ni the best Ramadhan dalam hidup kita insyaAllah. 

Anyway nak cerita pasal physically ni kan.. Husna syukur sangat Ramadhan tahun ni husna tempuhi dengan tenang dan senang :). Walaupun kena jaga dua anak kecil yang sedang membesar (melasak) tapi kita relax je, tak melepet and tak cepat nak bertukar The Hulk :p

Sebab sejenis saya, kalau husna stress atau cepat penat husna akan perasan kulit husna mudah naik bumpy and jerawat kecil.. Dia macam jerawat yang tak ada isi tu boleh imagine tak geram je kan macam cannot do anything bila naik benda tu sebab nak picit tak keluar apa lepastu kena pasrah je tunggu reda sendiri aiyo! 

Then bila fikir2 balik antara perkara yang saya memang consistent tak tinggal setiap hari adalah minum ESP Protein dan Vitamin C. Sebelum ni consume juga tapi ada lompong2, kali ni setiap hari minum tanpa gagal. 

Niat asal nak consume sebab nak senangkan puasa (ESP tu bagus untuk tenaga dan milkbooster, vitamin C pula sangat bagus untuk immunity), tahu2 dapat sekali bonus kulit idaman. 


Kulit tak meragam despite kurang minum air and tak pergi buat facial / treatment. 

Alhamdulillah. Ini lah dia salah satu keseronokan bila consume Shaklee ni, the shaklee effects susah saya nak describe. 

Best sangat sebab kita nak ambil untuk lain, alih-alih dapat juga effect lain. Itu lah dia bila kita sihatkan sel badan kita kan.. Satu persatu manfaat lain kita akan dapat juga insyaAllah

Good news untuk semua, sekarang shaklee ada launch promosi Set Rahmah! Nama pun rahmah kan memang tersangatlah promosi durian runtuh tak masuk akal. 

Dengan hanya RM99 kita boleh dapatkan satu botol Vitamin C dan satu tong ESP! Crazy deal kan?


Macam beli vitamin C tiba2 dapat sekali ESP! Shaklee betul2 nak kasi chance kita dapat kulit raya uolls! hehe 

Its 2023 guys, dah tiba mas akita cantikkan dan bersihkan kulit dengan cara yang sihat dan selamat insyaAllah.

Kalau korang berminat nak grab ESP + Vitamin C ni dengan harga rahmah boleh direct msg husna ok? Tak rugi sungguh bila kita invest untuk vitamin kulit tau.  Kalau nak beli sendiri pun boleh. Direct terus ke link ni lepastu boleh roger husna for the best consultation :)

Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan lah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.

Anda dinasihatkan untuk berjumpa dengan pakar sekiranya anda menghidapi sebarang penyakit atau masalah kesihatan untuk tujuan diagnosis dan rawatan susulan sebelum mengambil sebarang supplement.

Pengedar Sah Shaklee,
Nurul Husna,
012-2707477

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023

No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...