Sunday 28 October 2018

Tips Kekal Muda Jelita

Tu mak dia ke? 

Pernah tak korang pergi somewhere and nampak mak dan anak lepastu terdetik eh tu mak dia ke? So unbelievable sebab mak dia nampak so muda and jelita hehe. 

Ive been there malah selalu sangat rasa macam tu. No la bukan saya yang mak tu hello tak kahwin lagi ok! Tapi husna selalu je pergi somewhere or jumpa kawan2 mama and rasa macam tu. Rasa macam betul ke dia ni mak yang ada anak2 yang dah besar cause dia tak nampak langsung macam tu haha. 

But its a good thing la kan.. Maknanya tak mustahil untuk kita nampak muda walaupun usia kita dah lanjut.. Maknanya boleh jadi kita kekalkan muka muda walaupun kita dah usia lanjut :). 

How? Dengan tidak meninggalkan collagen dan vitamin C. I know i know, husna ni mesti nak jual je ni tu yang cakap kena consume vitamin C and Collagen. But its true guys, penghasilan collagen secara semulajadi menurun seiring dengan peningkatan usia kita.. Makin berusia collagen dalam badan kita makin kurang dan ianya menyebabkan kehilangan keanjalan, ketegangan, penghasilan kedutan dan garis halus. 

Sementara itu, pendedahan kepada pencemaran alam sekitar dan tekanan mengurangkan tahap vitamin C kita. Pengambilan secara tetap vitamin C dan Kolagen telah menunjukkan peningkatan yang ketara dalam persepsi pengambilan kulit dan pengurangan kedutan yang jelas. Kedua-dua sahabat baik kulit ini bekerjasama memberikan kita peningkatan kesihatan kesihatan kulit yang ketara!


Nampak kan betapa perlu and bezanya bila kita ambil collagen and vitamin C ni :)

Sebab tu husna kata, kalau nak kulit cantik pls jangan tinggalkan vitamin C and Collagen. Cause these two yang akan bantu awak mendapatkan kulit idaman awak :D



  • Collagen :

    -Membekalkan 4000 mg Kolagen Sisik Ikan Merah, kolagen yang dipilih dengan teliti dan diekstrak dari sisik Ikan Merah
    -Memberi lebih daripada kolagen, ia turut mengandungi tujuh ramuan utama termasuk Ekstrak biji Camelia Japonica, Ekstrak Pfaffia, ekstrak kerang, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C, B2 dan B6
    -Berat molekul rendah untuk penyerapan yang tinggi
    -Pek individu untuk pengambilan segera pada bila-bila masa dan dimana sahaja (very the easy kan weee)

  • Vitamin C :

    -Produk semula jadi yang dihasilkan daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif
    -Sistem perlepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan dan mengurangkan pembaziran vitamin C. Ianya bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam
    -Diperkaya dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesanannya. 

Husna dah cuba dua-dua and i must say ianya sangat berkesan :). Bukan sahaja in terms of kita akan dapat kulit yang cantik, tapi kita akan dapat kulit yang sihat. Itu yang penting kan :D

Jadi kalau korang nak kulit kekal muda and jelita berpanjangan jangan hesitate nak cuba these two! Bagi masa sebulan je confirm akan jatuh cinta poreber yeay! Hiks! 


Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan lah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.

Anda dinasihatkan untuk berjumpa dengan pakar sekiranya anda menghidapi sebarang penyakit atau masalah kesihatan untuk tujuan diagnosis dan rawatan susulan sebelum mengambil sebarang supplement.

Pengedar Sah Shaklee,
Nurul Husna,

012-2707477






No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...