Monday 7 May 2018

TIPS KEKAL MUDA!

Impian semua orang untuk make sure kulit kekal cantik berpanjangan. Even dah tua pun, kalau boleh nak tua dalam keadaan kulit kekal merah and cantik. 

Seriously boleh and tak mustahil tau. Husna pernah and selalu tengok mereka yang dah berusia and kulit pun berusia seiring dengan usia mereka.. Penuh kedutan, penuh pigmentation and penuh kesan tompokan. 

Husna juga pernah jumpa mereka yang dah berusia tapi kulit still kemerahan. Yes kulit dah berusia tapi usia yang cantik. Kulit masih hauls, zero pigmentation. Even ada kedutan pun sangat tak obvious! OMG ai nak tua macam tu pls! Hehehe

Bila husna perhati golongan kedua ni, semua lebih kurang je.. Mempunyai standard yang sama dan tiada rahsia. Tanpa suntikan tanpa operations tanpa membelah mana2 parts of the body you still kan ageing beautifully! 

Rahsia dia : lifestyle! Macam mana you hidup and apa yang you makan akan menentukan kondisi kulit you :). 

Kalau anda masih mencari nutrisi yang terbaik yang akan make sure kulit kita kekal muda.. Or kalau anda masih tercari-cari cara untuk mengembalikan keremajaan kulit, then anda telah merujuk kepada tempat yang betul! Ill share some facts yang akan membuatkan anda mendapat kulit idaman anda insyaAllah! 

You are not alone! Siapa je taknak kulit cantik kan? Tapi zaman sekarang sangat susah nak pelihara kulit kita. Faktor gaya hidup yang modern seperti merokok, stress, too much exposure dengan sun boleh menyebabkan kulit kita cepat tua!



Kolagen dalam badan kita akan turun dalam kadar yang sangat cepat berbanding proses penuaan semula jadi. Ini lah yang mendorong kepada masalah kulit kendur dan berkedut tau! 

BUT!!!! Kita still boleh kekalkan keremajaan kulit kalau kita jaga dengan baik.. 

Kita drink loads of water, kita rajin cuci and hydrates the skin, kita keluar dalam keadaan kita pakai sun protection and kita amalkan extra vitamins dalam pemakanan seharian kita :). 

Why kena tambah supplements? Sebab dengan penambahan supplement protein and collagen kedalam diet, ia boleh membantu dalam membekalkan tubuh dengan asid amino yang penting untuk menghasilkan dan memiliki kulit yang lebih tegang, lembut dan lebih muda!



Rasai tubuh badan yang lebih bertenaga dan muda dengan penambahan kolagen setiap hari! 

Antara kesan dan faedah pengambilan kolagen :

  1. Anti Penuaan 

    Mengurangkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus. 

  2. Menghidratkan 

    Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan berkupas pada muka 

  3. Mengembalikan Keanjalan Kulit 

    Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan 

  4. Melicinkan 

    Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit

  5. Menyubur 

    Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar 

  6. Mencerah 

    Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit 

  7. Menegang 

    Membantu menegang dan menganjalkan payudara 
Why Collagen Shaklee? Cause its proven dah :)



Berminat nak dapatkan Collagen Shaklee secara online? Boleh direct purchase kat link ni. Nanti dah beli laju2 msg husna untuk dapatkan special consultation and tips okayh? :)



Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan lah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.



Anda dinasihatkan untuk berjumpa dengan pakar sekiranya anda menghidapi sebarang penyakit atau masalah kesihatan untuk tujuan diagnosis dan rawatan susulan sebelum mengambil sebarang supplement.

Pakar Kecantikan Anda,
Nurul Husna,
{1127918}
012-2707477




No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...