Saturday 24 March 2018

RAHSIA KENYANG BERPANJANGAN

Tak makan ke husna? 

Hmm dah makan dah tadi.

Aik kenyang ke? Tadi bukannya makan heavy pun.

Aah, sekarang ni sehari sekali je makan. Tak tahu lah kenapa perut ni macam dah mengecil agaknya huhu.

THATS HOW I RASA NOW GUYS! SEKARANG NI SEHARI SEKALI JE MAKAN. 

No bukan sebab diet. No bukan sebab ikat perut. 

Tapi rasa macam sekali dah memadai dah. Itu yang husna perasan bila husna mulakan hari dengan ESP Shaklee.



Pepagi minum ESP, lepastu lunch nanti makanlah nasi ke pasta ke pizza ke terpulang. Then malam dah tak makan dah. 

Kiranya memang macam sehari sekali je lah makan. Pagi tu tak makan pun, hanya minum ESP dah cukup sangat2!!

Sebab tu lah ESP ni memang pilihan orang ramai kalau nak diet. Sangatlah power and sangatlah berkesan. 

Korang tahu kan satu hidangan ESP dah sangat mampu memenuhi pyramid keperluan makanan kita? :)

Satu hidangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia. 

So what is ESP?

Secara ringkas boleh husna cakap ESP ni adalah protein. Protein pula basically perkara paling ASAS dan paling PENTING untuk badan kita kerana badan kita dihasilkan daripada protein.

Husna suka samakan macam rumah lah.. Kita buat rumah kita nak bina tu kita kena gunakan batu bata kan.. Ha ESP tu macam batu bata. Kalau lompong satu dah terasa perbezaannya kan? Mungkin akan senget or worst roboh terus.

Sebab tulah pengambilan protein ni sangat penting. Pilihan husna forever daripada ESP Shaklee ni! Nak harapkan ambil protein dari ayam apa semua tu semata-mata is not enough guys. :)



Why I chose protein dari Shaklee?

  • Shaklee menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai secara genetic (Non GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP).
  • Setiap hidangan membekalkan 14 gram protein berasaskan tumbuhan.
  • Protein soya membantu menurunkan paras kolesterol.
  • Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 - penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan.
  • Membekalkan 9 asid amino.
  • Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat.

Hebat ke mantap hehe? 

And this is why juga ESP Shaklee ni sangat membantu untuk kuruskan badan. Ianya merupakan sumber protein biology yang lengkap berasaskan soya semula jadi. ESP Shaklee juga merupakan protein yang bebas cholesterol, rendah lemak dan kaya dengan asid amino. Ianya terbukti secara klinikal mampu memberikan kita kenyang yang berpanjangan dan tenaga yang berpanjangan. 

Now dah faham kan macam mana ESP ni sangat sangat sangat membantu kalau kita nak kurus and kalau kita nak kawal nafsu makan kita hihi :p

Meh husna share lagi testimonies dari group #MikrajMillionaire husna :)





Kalau you guys berminat nak dapatkan ostematrix secara online boleh direct purchase kat this link . Lepas dah received boleh msg husna untuk consultation yea? :)

Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan lah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.


Anda dinasihatkan untuk berjumpa dengan pakar sekiranya anda menghidapi sebarang penyakit atau masalah kesihatan untuk tujuan diagnosis dan rawatan susulan sebelum mengambil sebarang supplement.


Pengedar Sah Shaklee,

Nurul Husna,
012-2707477







No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...