Tuesday 28 November 2017

VITAMIN E SHAKLEE

PENYOKONG ANTIOKSIDAN ANDA

Vitamin E adalah antioksidan dan ia penting untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Vitamin E juga membantu mengekalkan sistem imun yang kuat di mana kajian menunjukkan bahawa vitamin E meningkatkan fungsi imun dikalangan orang-orang tua.

PERBEZAAN VITAMIN E SHAKLEE

Dibuat dari minyak soya organic dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). 

65mcg selenium untuk melengkapi aktiviti vitamin E bagi memberi fungsi optimum. Vitamin E shaklee juga mengandungi 39.4mg Ekstrak Biji Anggur, mengandungi proantosianidin, sebatian yang mempunyai kandungan antioksidan yang bagus. 

Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.

Mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara sel-sel membran, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan antioksidan dan melindungi retina. 

MANFAAT UTAMA VITAMIN E SHAKLEE

  1. Melindungi jantung

    Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat ; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid ; meningkatkan koleterol HDL ; mengurangkan tekanan darah ; menghalang platelet darah melekat kedinding arteri ; menghalang anemia hemolitik, dll.
  2. Mempertingkatkan kemampuan Reproduktif

    Kajian menunjukkan vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproductive. Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
  3. Anti-Penuaan

    1 Kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut dan bintik penuaan. Ianya juga mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada, otot dan peha.
  4. Anti Oksidan yang kuat

    Pengambilan lebih dari 1,200IU sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah antioksida - katarak dan masalah penglihatan.
  5. Kelestrian tenaga

    Mengingkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksijen yang lebih.
  6. Memperbaiki Arthritis

    Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi.
  7. Menghalang Keguguran

    Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopaus seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin dan keguguran.
  8. Memperbaiki Parut

    Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk menghilangkan kesan parut (bukan internal yea).

ADAKAH VITAMIN E SHAKLEE SELAMAT?


Didalam buku "Prescription For Longevity" yang ditulis oleh Dr. James Scala terdapat diskusi mengenai keselamatan vitamin E dengan terperinci. 

Secara global, terdapat lebih dari 1000 laporan perubatan mengenai keberkesanan dan keselamatan vitamin E. Kajian bertahun-tahun oleh University Harvard keatas kedua-dua lelaki dan wanita dan telah membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakit jantung hampir 41% dan strok dengan 33%.

*produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawar, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Husna,
{1127918}
012-2707477

No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...