Wednesday 29 November 2017

COLLAGEN POWDER SHAKLEE


KEREMAJAAN DARI DALAM KE LUAR.





Collagen : Meransang kulit yang kelihatan muda dari dalam ke luar.


PERBEZAAN COLLAGEN SHAKLEE


Shaklee Collagen Powder menyediakan kepada anda 4000 mg Kolagen proprietari RSS (Sisik Ikan Merah), kolagen yang dipilih dengan teliti yang diekstrak daripada sisik Ikan Merah. 



Ianya sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Collagen Powder Shaklee bukan sekadar memberikan kolagen, ia turut mengandungi tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, ekstrak kerang-kerangan, Laktobasilus asidofilus, vitamin C, B2 dan B6. Semua ini digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar. 




MANFAAT UTAMA KOLAGEN SHAKLEE

Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin menipis kolagen dalam badan yang mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen dalam tubuh badan kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas diudara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain. 




Justeru itu, Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedutan. 

  1. Tampak Lebih Muda

    1. Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan meransang pertumbuhan semula. 
    2. Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
    3. Kulit yang kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut. 
    4. Membantu menghilangkan tanda penuaan. 

  2. Rasa Lebih Muda

    1. Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang memerlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh.
    2. Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.
    3. Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
    4. Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. Ianya penting untuk memastikan otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik walaupun umur kita makin menua. 


#FaktaMenarikShaklee

Kolagen bertindak seperti "gam" yang mengikat tubuh anda dan ia ditemui dalam otot, tulang, tendon dan paling banyak, dalam kulit. 
Kolagen dikenali kerana manfaatnya kepada kulit, seperti menjadikan kulit anda lebih tegang, elastik dan gebu. Ianya juga mengurangkan liang pori, kedutan dan garis halus, meransang kulit untuk lebih cerah dan licin, kulit yang kuat serta rambut yang lebat dan bersinar. 

Pengeluaran kolagen secara semula jadi berkurangan apabila umur bertambah, menyebabkan kulit kendur, kedutan dan garis halus terbentuk dan rawan pada sendi menjadi lemah. Tingkatkan kolagen anda sekarang untuk kulit yang kelihatan lebih sihat. 


*produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Husna,
{1127918}
012-2707477






No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...