Saturday 27 May 2023

Renewal Shaklee

 Ada yang tanya, 

Kalau saya daftar Shaklee ni, ada tempoh hayat ke? 

Jawapannya YES ada! Hehe sedangkan kehidupan kita pun ada tempohnya, apatah lagi ID Shaklee ye dak eh kemain deep haha :p

Anyway setiap ID yang didaftarkan bawah Shaklee akan mendapat jangka hayat selama satu tahun. 

Dalam satu tahun tempoh diberi tu kalau kita tidak membuat sebarang pembelian, maka matilah ID kita. 

But thats the thing, hanya dengan sebarang pembelian. Tiada had pembelian nak beli item paling murah pun tetap boleh consider kita active :)

Kalau saya tak beli tapi saya nak active kan pembelian saya boleh ke? 

Jawpannya YES boleh juga! Bila ID kita dah nak tamat tempoh, kita akan di notify kan oleh company :)

Macam mana saya nak active kan ID kita? 

Boleh buat melalui online di website Shaklee atau walk in ke branch yang terdekat. 

Easy peasy kan? 

Ni kita saje lah nak habaq sekarang Shaklee ada buat promosi tak masuk akal tau! 



Sepanjang hayat husna bersama Shaklee, this is the first time Shaklee buat crazy deal macam ni! Setiap promosi jimat beratus2 ya Allah best sangat
Jom lah grab, setiap pembelian tu automatic meng active kan semula ID kita. Tak payah pening kepala macam mana nak Renewal Shaklee, beli ni dah settle hehe

Nak maklumat lebih lanjut boleh direct contact saya ya

Regards,
Husna Bazlan

No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...