Tuesday 2 April 2019

My Biggest Supporter.

Cant believe almost a year dah husna tak update anything. Maaf sangat its been a hectic time for me. Dengan preparations kahwin (Alhamdulillah dah menjadi Puan hiks), dengan tahun baru dengan itu dengan ini yang kita list kan sampai esok takkan habis hew hew. 

Anyway if youre wondering, husna masih lagi tau business Shaklee. Hello business cinta hati mana boleh ai tinggalkan tau hehe. Alhamdulillah group husna makin kuat and utuh.. Mempunyai partners dari serata Malaysia tak kurang juga yang berada diluar Malaysia. 

Al maklumlah business dihujung jari kan.. Siapa pun anda dan dimana pun anda, anda juga berpeluang untuk menyertainya hehe. 

Okay tujuan post ni bukanlah husna nak share sangat peluang Shaklee yang superb tu. InsyaAllah lain post husna akan highlight kan. 

Tapi husna nak share antara sebab husna masih kekal dalam business ni.. My own mother. 
The other day husna naik kereta dengan mama and ada ayat mama yang really hit me.. Husna memang sangat rapat dengan mama. Basically semua benda yang terjadi kat husna pun husna akan share dengan mama, including my business hehe. 

Bilamana husna share dengan mama semua impian husna.. Yela kita nak berjaya ni kita kena share kat orang terdekat kenapa kita nak berjaya, apa kita nak capai etc kan. Bila kita suarakan dengan jelas baru benda tu akan lebih semat dalam diri hehe. 

Then ayat mama yang buat husna meremang and nak nangis, 
"Mama sentiasa doakan husna. Everyday mama solat hajat untuk husna."

Allahu Akbar. Allah Allah Allah. Even just typing this buat husna rasa syukur sangat dilahirkan sebagai anak mama.. Bila mama cakap macam tu jujurnya hanya satu yang husna fikir.

KAU KENA BERJAYA. KAU KENA BUAT MAMA BANGGA. KAU ADA BENDA YANG PALING MUJARAB (DOA IBU), APA LAGI BENDA YANG KAU NAK MENJADIKAN PENGHALANG KEJAYAAN KAU.



Ajal maut ditangan Tuhan kan. Husna mohon sangat semua doakan husna diberikan kesempatan supaya dapat membalas balik jasa mama. Banyak sangat dah pengorbanan mak ayah kita pada kita. 

Its our time to giveback. Moga Allah permudahkan.

Love,
Husna Bazlan

No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...