Tuesday 20 March 2018

TIDUR MATI!

Husna ni bukanlah jenis yang tidur mati.. Bukan juga jenis yang cepat terjaga. Sedang-sedanglah.. In between. Kalau pasang alarm and alarm berbunyi memang cepat terjaga.. Kalau orang call tu husna tersedar and kalau msg masuk non stop tu boleh la bangun.

Ha that kinda person

Tapi nak jadikan cerita, lately husna tidur matiii!!! Jenis yang dah set alarm jam 5 tapi pukul 6 baru terjaga tu pun sebab azan subuh. 

Berapa kali dah terjadi and husna tatau nak anggap ni a good or bad thing :/

Jenuh juga fikir whats the cause kan.. Nak kata sebab  husna sekarang ni naik treadmill every petang tak juga sebab husna dah naik treadmill since awal bulan and okay je.. Ni dua tiga hari punya case. 

Fikir punya fikir then terus laaaa! Hahahaha. Sebab ostematrix lah ni. Husna memang ada consume Ostematrix sejak dua tiga hari sebab nak elakkan badan lenguh and baru ada kesedaran nak jaga tulang lol.

Tapi tak sangkalah kesan dia sampai kita boleh dapat DEEP SLEEP!!! 


Husna pernah dengar yang ostematrix ni bagus untuk mereka yang kena insomnia. Dia akan bagi kita tidur lena and tak mudah terjaga2. Tapi tak sangka lah sampai husna sekali kena tempias dia haha. Like seriously guys lena gila ai tidur tak sedar apa langsung!! 

Bangun-bangun pun bangun dalam keadaan yang kita dah dapat beauty sleep. Daebak betul kesan Si Putih ni!!

So how it works? 

Ostematrix bertindak sebagai penenang saraf and melegakan stress. Magnesium yang ada dalam Ostematrix dapat memperbaiki pressure dalam badan and bantu kita merehatkan badan dan saraf. 


Highly recommended pada mereka yang mempunyai masalah sukar tidur. Daripada anda dok terjaga sepanjang malam or ambil ubat tidur baiklah kita telan something yang ada benefit pada badan.

Its calcium guys, its good for the bones too! :)






Kalau you guys berminat nak dapatkan ostematrix secara online boleh direct purchase kat this link . Lepas dah received boleh msg husna untuk consultation yea? :)

Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan lah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.


Anda dinasihatkan untuk berjumpa dengan pakar sekiranya anda menghidapi sebarang penyakit atau masalah kesihatan untuk tujuan diagnosis dan rawatan susulan sebelum mengambil sebarang supplement.


Pengedar Sah Shaklee,

Nurul Husna,
012-2707477




No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...