Thursday 7 December 2017

MY FIRST dUCK

Sejuta kali husna fikir nak tulis tak pasal ni. Sebab macam kelakar ada poyo pn ada acah pn ada.. 

But why not lah kan? Just one for the memory lol.

I bought a dUCK for myself guys! Bukan cosmetics bukan lip matte bukan bag.. No.

Its the scarf! Yang memang basically the first thing dUCk produced. Cuma sebelum ni tak terasa nak beli cause :


  1. Tak rasa nak beli. Tak pernah tempted pun hehe 

  2. I dont wear shawls 
Okaylah dua ni je my reasons why i dont buy them.. Sebelum ni pernah beli few. But not for me.. Either as a birthday gift or reward for my leader (ehem kemain kan dapat hadiah dUCK bila perform :p)

Then what happen?

Dang!!! Just like that i bought one!!! Ni semua salah Vivyyy! Hahaha. Biasalah scroll instagram and nampak she posted the butterfly edition tu. Terus hati ni macam okay i want!!!






So cantik kan guys? Nak kata sebab Vivy pakai tak juga cause before this memang semua Vivy pakai. Just this time yang hati ni terjentik nak beli. Eh kemain! Hahaha

The next day terus me and my adik pergi Pavilion, tak pandang kiri kanan terus naik and jalan tak cukup tanah pergi dUCK 😂

Anyway the butterfly edition ada four colours ; green, yellow, peach and blue. 



I beli yang peach one cause tu lah cinta pandangan pertama haha. At first doubtful juga nak beli sebab hello its peach and hello i dont wear light colours and hello?!! haha

Tapi pejam mata and just beli sebab cantik sangat! Bila nak pakai tu tak tahu lagi sebab tak sure sesuai tak dengan my skin tone. Kekadang tak berapa nak confident pakai colour cerah ni.

Luckily ada Shaklee, my forever saviour!!! Boost up my self esteem! Hehe. Dengan shaklee lah husna dapat kulit idaman clean and clear. 

Tak kusam, glowing and nampak sihat. 

Orang kata kulit bersih pakai apa pn cantik, wish me luck guys! Nanti husna dah pakai ill snap my first #TOTD and post it here insyaAllah :DDD

If you want it, go get it guys! Hidup ni sekali je, enjoy it while it last! :)



No comments:

Post a Comment

Shaklee KL disini

 Hello and Assalamualaikum! Alhamdulillah masuk tahun ni dah lebih lima tahun husna berkecimpung dalam dunia Shaklee ni.  Niat asal hanya ma...